خواننده مورد علاقت


ღ☂ღlove2loveღ☂ღ

*اینجا همه چی درهمه*

اسم خواننده مورد علاقتون و یکم از اهنگشو بنویسیـــــــــــــــــــــــــــــــــــد



نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت15:35---15 آذر 1392
قالب جدید وبت رو تبریک گفتم؟؟؟؟؟؟

ولی قالب قبلی قشنگ تر بود

این خیلی ساده هس


پاسخ:هروقت حوصلشوداشتم عوض میکنم


prince of persia
ساعت14:57---11 آذر 1392
من خیلی اهنگ دوست دارم از همشون میگوشم همشون رو هم وست دارم ههههههههه

مسعود
ساعت15:51---10 آذر 1392
خواننده موزیک وبم رو دوس دارم

تیکه شعرشو خودت بیا وبم گوش کن


پاسخ:باج گلم


احسان
ساعت13:57---10 آذر 1392


احسان
ساعت13:57---10 آذر 1392
مجیدیحیایی از اهنگاش تسکین قشنگه

عشق2طرفه
ساعت8:09---10 آذر 1392
سلام ناناز خوبی؟؟؟



اسمش الهه ست تو وبم به اسم الا
پاسخ:س از ماس مسی آهان هی میگفتم اسمه الا هم مگه داریم هخخخخخخخ


Amir Ho3in
ساعت20:47---9 آذر 1392
شــــادمـــهر عقـــیلی همه آهنگاشو حفظم خواستی واست میخونم

تقدیر



کی با یه جمله مثل من ، می تونه آرومت کنه

اون لحظه های آخر از رفتن پشیمونت کنه

دل گیرم از این شهر سرد ، این کوچه های بی عبور

وقتی به من فکر می کنی ، حس می کنم از راه دور

انتخاب

درگیر رویای توام

منو دوباره خواب کن

دنیا اگه تنهام گذاشت

تو منو انتخاب کن

دلت از آرزوی من

انگار بی خبر نبود

حتی تو تصمیمای من

چشمات بی اثر نبود

خواستم بهت چیزی نگم

تا با چشام خواهش کنم

درا رو بستم روت تا

احساس آرامش کنم

باور نمی کنم ولی

انگار غرور من شکست

اگه دلت میخواد بری

اصرار من بی فایدست

هر کاری میکنه دلم

تا بغضمو پنهون کنه

چی میتونه فکر تو رو

از سر من بیرون کنه

یا داغ رو دلم بذار

یا که از عشقت کم نکن

تمام تو سهم منه

به کم قانعم نکن
پاسخ:به به ماشالا


*راضیه*
ساعت18:19---9 آذر 1392
مورد داشتیم پسره رو بعد بارون دوستاش نشناختن،

طفلی اون همه زحمت کشیده اسپری مو زده و کرم پودر و ریمل حالا مدل مو به کنار




پاسخ:خخخخخخخخخخ


عشق2طرفه
ساعت16:37---9 آذر 1392
امید

اهنگ الهه ناز


*راضیه*
ساعت16:23---9 آذر 1392
خب خواننده موردعلاقه زیادهست مثل
بابک جهانبخش آهنگ ای دل و....
2afmمخصوصا آهنگ چقد استرس داری آروم باش
خیلی زیادن دیگه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ شنبه 9 آذر 1392برچسب:, 16:1 NaNaZ| |



طراح :‌صـ♥ـدفــ